Götet skrev den 21 juli, 2003 kl. 11:38 NOPP! En gång KUNG alltid KUNG. Iallafall så är det så för mig. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer