Götet skrev den 15 juli, 2003 kl. 09:38 Strategikung! Om jag inte minns fel så är och förblir jag strategikung i all evinerlighet. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer