Ordföranden skrev den 14 juli, 2003 kl. 23:22 ???????? Jo, klart att det dricks öl när tillfälle ges. Är det något speciellt som händer, eller ska man som vanligt få hänga för sig själv? Jag har ingen jävla aning om vad vi ska spela, och bara vi spelar är jag nöjd. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer