MMM Det är klart att det dricks öl på fredag. I den lilla smålänska idyll som jag lever, dricks det öl så fort tillfälle ges. Jag antar att det är ansgar, salleballe och svennes karaktär, som jag inte lagt på minnet, som ska dammas av på lördag. När jag snackar om stategikung, så menar jag inget jävla skitspel som klaras av på några timmar, utan spel som kräver lite bredare strategikunskaper under en längre tidsperiod.


Senaste kommentarer