city skrev den 13 juli, 2003 kl. 12:43 Hurra!! Hipp hipp hurra, nästa helg måste vi fira!! Varför undrar ni?? Jo Trocaderon fyller ju 50!! Men måste man verkligen åka till norrland för att få tag i en sådan dryck?? Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer