Hemsidan är uppdaterad nu, lite sent. Men allt ska vara med, Ordföranden informerar, den nya styrelsen, brädspelsstatistiken, (tog inte med HotW eftersom vi inte brukar det och visste inte om jag skulle ta med ZuZ USA)och Årets Mange som blev Jon.
Vore trevligt med en snacksrecension av Estrella Spicy Mexican så jag vet om jag ska köpa den igen.


Senaste kommentarer