kompband skrev den 12 juli, 2003 kl. 11:14 Nåja Humor eller inte, det får vi slåss om. Helt oväntat träffade jag på Baconbrottaren på min Sverigeturne, och på ett ganska oväntat ställe också. Mycket märkligt! =) Kassören, Ute på Sverigeturne, dock utan ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer