Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.48.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
kungen! kungen! skrev den 10 juli, 2003 kl. 01:54
Ooops i did it again! Seger igen, fan vad gött. Tre segrar borde väl innebära att man tar hem hela cdr:ligan för all framtid! Vad det gäller O.I så har jag haft jävligt mycket att stå i de senaste dagarna. Fullt upp helt enkelt. Det ska drickas öl med ohlsson ena dagen, och mata gilderts gris den andra, och till råga på allt så ska jag ju hinna med mina dagliga sysslor, såsom titta på tv och lira civ. och vad det gäller rollspelshelgen, så jobbar jag till 20.00 på lördag, så vi får dra igång då. men det borde väl bli lägligt till när svenne dyker upp när vi bestämmer 18.00 så jag antar att det inte är några problem. det blir inget robinson då? strategi och manager,
Vänta …