hus... skrev den 9 juli, 2003 kl. 11:30 Fredag eller lördag? Jaja, jag anser det som spikat iaf, fast jag spelar hellre på lördagen än fredagen, för jag kanske dyker upp sent på fredagen Kassören, I ett litet rum i ett stort ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer