Barry Fan, har Barry vikit hädan!? Där ser man. Förresten, var det många rullstolskillar från Vietnam ute och drack whiskey i bruna papperspåsar den 4:e? Skönt att veta att El Bogo håller CDR-fanan högt även i staterna. Jag spelar ju gärna åtminstone en dag den där helgen, och om det skulle inbjudas till fest den andra så är jag inte sen att svänga några bägare med mc-gängen.


Senaste kommentarer