Mattsson skrev den 6 januari, 2011 kl. 12:09 Klart Zug USA ska vara med! Jag behöver lite positiv stat. Och det lär väl inte vara ett omöjligt inköp framöver. Grattis Jon då! Vi är ju bara två spelare och en SL nu för tiden och är du årets klant så borde jag ju vara stjärnan i klubben nu!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer