MMM Jag kan väl spela nån kväll den helgen. Men jag är rätt sugen på att hänga med mc-grabbarna en kväll. så frågan är hur sugen dod är på att åka ner och bara spela en kväll? robinson på aspö verkar brinna inne nu när dod är iväg på annat. fast är ni sugna på att köra det den andra kväll så kan jag definitivt skita i hot ratz.


Senaste kommentarer