Ordföranden skrev den 2 juli, 2003 kl. 21:38 Jobb? Nja, så viktigt kan det väl inte vara att festa med mc-killarna? Definitivt inte båda dagarna? Jag föreslår att man i så fall tar ett spelparti ihop en dag och en festakväll den andra. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer