Ja, det är väl den begränsade gruppen som krävs för att du ska bli stjärnan...
Håller nog med Sekreteraren i den andra frågan dock, tycker nog Zug um Zug i staterna borde komma med. Kanske kan bli inköpt framöver. Eller kanske beslagtaget från Bogen...


Senaste kommentarer