Ordföranden skrev den 15 juni, 2003 kl. 17:10 Jomenvisst Känns som om det blir svårt tyvärr, Oskar är ju inte här upp till att börja med, men jag ska kolla med honom när jag snackar med honom nästa gång. Är det inte dags för rollspel snart!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer