Kassören skrev den 6 juni, 2003 kl. 11:23 Nåja Vem behöver egentligen Word för att skriva en liten text, om man nu åtminstone har en fungerande dator? Wordpad funkar rätt bra det med i värsta fall. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer