Ordföranden skrev den 27 maj, 2003 kl. 12:50 Spik Det är väl vad jag vet nu helt klart bokat att vi spelar Eon på fredag. Jag antar att det kan dröja till nästa spelomgång, så vi får väl lov att passa på nu när det går antar jag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer