kidde skrev den 26 maj, 2003 kl. 18:42 MMM Det blir inget rollspel i helgen, ialla fall inte för mig, det är ju GP-speedway och dags för starköl och grillning. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer