kidde skrev den 24 maj, 2003 kl. 15:39 MMM I så fall så bor jag väl i en kappsäck nånstans i jönköping, vetlanda eller nån helt annanstans hela sommaren. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer