Strul Allt stod rätt till med Mecka när jag var där i alla fall, inga tecken på något otillbörligt spelande nattetid. Min dator har pajat, så jag kommer inte att kunna dyka upp i den tunga cybervärlden i den utsträckningen jag tidigare gjorde, men då och då kommer jag att kolla mailen på Sekreterarens dator i alla fall. Troligen kommer jag att behöva få lite grejer skickade till mig från grejer som Western-PBEM och liknande, men det kan vi ta när jag får besked om haveriet.


Senaste kommentarer