kidde skrev den 5 maj, 2003 kl. 14:03 MMM Jag tror redan ordföranden själv tänkt på det. för han sa att han var tvungen att åka ner till alseda den här veckan. Så bara lungt kassören, man kan säga mycket om den så kallade "punkaren" men han tar alltid sitt ansvar. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer