Hemskt Ja, är det inte hemskt, men tyvärr sant, att så gott som varenda medlem som figurerat i kretsen runt Rollspelsmecka är inblandade i detta svindleri. När ska hårdhandskarna dras på egentligen? Det enda glädjande i den här farsen är väl i alla fall att jag härmed kan gå ut offentligt och en gång för alla helt fria Rickomberga, Torben Frank och Tony Lindén.


Senaste kommentarer