Kassören skrev den 29 april, 2003 kl. 23:29 Otrygghet Är det någon som man tycker att man skulle kunna vända sig till i denna tid av skandaler och otrygghet så är det väl Revisorn? Han om någon borde kunna hålla huvudet kallt och veta exakt vad som försigår. Men tydligen - icke! Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer