Ordföranden skrev den 29 april, 2003 kl. 23:15 Jo, jo Jaha, ska huvudena börja rulla redan, ska Revisorn som verkar helt oförstående verkligen påstå att han inte har en aning om vad det hela handlar om? Sitter han då verkligen på rätt post? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer