Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Huskvarna Huskvarna skrev den 28 april, 2003 kl. 15:04
MMM Oskyldig? om mister bog sitter i chicago och tror att han inte har ett finger med i den här härvan så tror han väldigt fel. det är så här i efterhand man förstår varför han så kvick försvann tillbaka till staterna! Men om han tror att gamla synder är förlåtna när han entrar sverige igen om nått år, så lär han märka det på flygplatsen... I övrigt så tycker jag inte att självaste revisorn ska spela så oskyldig! Det här har ju som sagt förgreningar ända upp i toppen av hierarkin! sekreteraren,
Vänta …