Långfredag Vi borde ha ett långt parti på fredag för att det är långfredag menar Bogen förmodligen. Jag vill bara upplysa alla om att det inte alls är hans fel, umgås man för mycket och för länge med kristna amerikaner får man sådan tråkig humor. 🙂 Kassören, L


Senaste kommentarer