MM Som uppmärksamma medlemmar har sett så har jag som ende spelledare under mars tagit beslutet att det inte blir någon Månadens Mange denna månad. Troligen ska vi dock kunna hitta några lämpliga kandidater under påskhelgen och därmed få till en fin utmärkelse i april.


Senaste kommentarer