MMM Ordföranden informerar finns nu att beakta! Vad det gäller Albion så kom ordföranden och jag fram till att vi klarade det på ren rutin. Men det var en trevlig upplevelse, en spelledare som hoppade omkring i rummet när så krävdes för att öka inlevelsen, mycket välbeskrivna miljöer och presoner, och bakrundsmuskien var ett trevligt inslag. Kassörens mycket varierande rösterna, saknades dock helt.


Senaste kommentarer