För min del blir det nästan bättre, alltså upp till Sekreteraren... Det är väl frågan om han ska gå på Blåslampas spelning på lördagen möjligen. Å andra sidan kan ju jag och Kassören haka på då och så spelar vi ett rejält långparti på fredagen och kanske lite på söndagen... Vad säger Sekreteraren?


Senaste kommentarer