MMM ...och du kallar det du har utstått för, för skit!!! vad fan har jag i så fall fått ta i snart 7 år som CDR har funnits!!!!!!!!!!!! jag tycker det är oklart.... På tal om managerzone så har jag fått in 6 anmälningar nu, mig själv, svenne, bogen, dod, johansson och min egeninbjudna lilla outsider, peter josefsson med Baron United, jag hoppas att det är okej att han deltar.


Senaste kommentarer