Hälsa Jodå, jag är med, jag kommer att anmäla mig någon gång under veckan som går. Eftersom jag har fått utstå en del skit under den senaste veckan antar jag att det är lir som gäller nästa helg. Jag kan spela på lördagen och söndagen, ett rejält långparti skulle ju inte sitta helt fel. Men vad är det vi ska spela? D&D? Till sist, mycket skön bild på Kassören! Bra jobb av Sekreteraren!


Senaste kommentarer