Jönköping skrev den 19 mars, 2003 kl. 20:26 Managerzon Om man inte vill betala via mobil så går det nog bra att sätta in pengar via ett betalkort. (om jag inte mins helt fel...) Fotbollsmästaren, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer