Bogen skrev den 19 mars, 2003 kl. 16:05 Managerzone ..det verkar som man maste ha en mobiltelefon for att kunna vara med i CDR-ligan (sa man kan betala). Jag ager ingen mobil, finns det nagot satt att undvika detta? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer