Kassören skrev den 18 mars, 2003 kl. 18:04 Tisdag Den är tagen en vanlig sömnig eftermiddag, en tisdag om jag inte minns fel. Bilden är visserligen vacker, men har inte Webmastern något mera närgången bild där man ser mitt ansikte? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer