kidde skrev den 18 mars, 2003 kl. 14:11 MMM Jag och sven har hela tiden haft full koll på att det är v13, men ordföranden har tydligen svårt att fatta vad vi säger, jag har dessutom en tenta på lördag och har heller aldrig varit aktuell denna helgen! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer