kidde skrev den 17 mars, 2003 kl. 17:22 mmm enligt riktigt säkra källor så är det johansson som segar ner hela civ! borde vara dags för den sk. ordföranden att agera för en gångs skull! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer