kidde skrev den 14 mars, 2003 kl. 13:59 MMM Snarare att jag inte kommer tro er, eftersom jag har blivit van vid att bli smutskastad hela tiden. mobbin är vad jag och min psykolog kallar det... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer