Pust och stön Som tur är vet jag inget om det där, och så vill jag att det ska förbli. Men fyndigt, det var det. Om ni tycker att informationen är lite konstig är det för att Sekreteraren för att skyla över sin egen oförmåga att uppdatera har ändrat i den utan min vetskap! Fy! Jag skrev nämligen ihop den nya med en äldre som jag hade gjort flera veckor tidigare, men den kom ju aldrig upp, som flickan sa.


Senaste kommentarer