Ordföranden skrev den 3 februari, 2011 kl. 16:53 Då föreslår jag hipp som happ att vi spelar nästa helg. Om det bara blir en dags spel då så får det väl vara så. Men vad säger ni, bokar vi nästa helg!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer