BRA JOBB! Personligen tycker jag att Sekreteraren har gjort ett så kallat hästjobb när det gäller hemsidan, starkt jobbat!!!!!!! Det blev ju faktiskt mest CIV i helgen, plus lite karaktärer till Eon, kan bli kul att lira det framöver tror jag. Angående Western-PBEM så kan nog draget som borde dykt upp idag dröja ytterligare en tid på grund av lite filstrul på sina håll. Men dragen dyker upp så snart som allt är fixat.


Senaste kommentarer