kidde skrev den 12 februari, 2003 kl. 23:25 mmm Finns det inget annat rollspel vi kan snickra ihop lite kvick? Är väl inte så kul för kassören att bara åka hem och lira Civ en kväll... speciellt inte om vi alla minns hans senaste spelomgång... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer