Ordföranden skrev den 12 februari, 2003 kl. 03:51 Baambaata Oseriösa är väl fel, helt ok tycker jag. Gött med lite spel av Civ-brädspel i helgen som kommer. Är någon intresserad är det bara att höra av sig. Spelandet sker på Oakhill. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer