kidde skrev den 11 februari, 2003 kl. 02:49 mmm jag kanske släpper lös ordföranden nån gång om han ber snällt, men jag har köpt ett adsl till min dator ja. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer