CIV allt flyter pa bra med CIV-PBEM, eftersom alla skickade in sina drag sa snabbt sa kor vi pa nasta drag redan till pa sondag 9/2...om nu alla ar med pa det... jag har ingen aning om vad Dod menar med oseriosa namn, du har nog de mest seriosa namnen av alla... bogen,


Senaste kommentarer