Hattrick En liten fråga till Kidde. Har du ditt Hattricklag kvar än? Om inte lägg upp ett på www.mangerzone.com laget kostar 15kr och man måste ha en mobil (jag fick ett lag direkt), även ni andra som är intresserade kan ju lägga upp ett så kan vi ju ha en egen liga vid sidan om seriespelet. V. ordf.,


Senaste kommentarer