Två saker För det första så verkar första sidan på hemsidan fortfarande heta Ny Sida 1, men visst, är det det fantasifullaste webmastern kan komma på, så ska inte jag klaga. Svenne fick väl en MM i somras/höstas för sin vansinnesfäktande och slaktande av prisjägarkonkurrenter i Tyros. Eller? Kassören, L


Senaste kommentarer