MMMMM Ja, vi är rätt nöjda, jag hörde på ryktes väg att kassören har stört sig på rullningslisten. Personligen tycker jag den utgör hela balansen, den avdelar framsen med själva sidan, utan den skulle det bli mest svart, men som sagt, det är bara mitt personliga intryck, jag kan jobba på att få bort den och det är ett allmänt intryck att den stör. Vidare så kanske ni kan se att det saknas lite mangar i slutet av sommaren och början av hösten, hoppas ni kan hjälpa till att fylla de luckorna.


Senaste kommentarer