Trevligt! Snygg hemsida ma jag saga, fast den grafiska upplosningen pa den har internett haket inte ar den basta... Jag kommer hem den 21 och ar valdigt sugen pa att fa spela nagot da (kanske civ om det ar mojligt). Komer upp till jonkoping sista veckan i januari och har da bara forelasningar tis-torsdag. Forsten nar har alsta sina fotbollstraningar?? Svenne,


Senaste kommentarer