Kassören skrev den 7 januari, 2003 kl. 18:29 Snyggt! Skitsnygg hemsida - där ser man vad som kan hända när man bara lämpar över jobbet till kompetenta människor. Det här borde vi gjort redan -97 eller så! 😉 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer