Jönköping skrev den 6 december, 2002 kl. 15:36 brädspel!! La familja här på björngränd 1 har införskaffat sagan om ringen risk. Det är rätt ok nu när vi har modifierat reglerna lite. Det är välldigt likt vanliga risk men endel specialkort sätter ganska stor prägel på spelet. valberedaren, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer